Numele companiei TAROM este folosit într-o campanie de scam & phishing, după acelaşi model cu campania KLM despre care am scris luna trecută. Aceeaşi inginerie, acelaşi design, aceleaşi texte, aceeaşi înşelătorie: câştigi 2 bilete gratuite dacă răspunzi la întrebări şi dai share pe Facebook.

Mai multe capturi foto în galerie:
REACŢIA TAROM
Reacţia companiei româneşti a fost una foarte rapidă. TAROM a infirmat campania pe Facebook şi a direcţionat utilizatorii către site-ul real al companiei.

VIRUS TOTAL identifică pagina taromair.us ca tentativă de phishing.

ALTE COMPANII IMPLICATE ÎN CAMPANII DE SCAM & PHISHING
* SriLankan Airlanes avertizează cu privire la o înşelătorie prin care se oferă false bilete gratuite.

* Şi cea mai mare companie aeriană din Grecia, Aegean Airlines, a fost victima aceluiaşi tip de înşelăciune.



Răspunde-i lui Articolul 100 pe cyberm.ro. Momentul retrospectivei 2017 Anulează răspunsul