Retrospectiva Cyber Media (3 – 9 iulie)

Publicat de

ING şi Banca Transilvania au răspuns la studiul de caz privind comunicarea phishing awareness la băncile din România şi modul în care băncile ar putea face echipă bună cu media pentru conştientizarea acestui pericol în spaţiul cibernetic.

Daniel Secăreanu, Chief Digital Officer la Burda România, a vorbit într-un interviu despre securitatea cibernetică în media, despre nevoile esenţiale ale unui publisher în privinţa securităţii informaţiilor, dar şi despre modul în care vor fi primite în piaţa media noile reglementări impuse de GDPR şi Directiva NIS.

Sfârşitul vieţii private şi folosirea inteligentă a Inteligenţei Artificiale şi a noilor tehnologii în media sunt câteva subiecte foarte bune de urmărit din agenda Deutsche Welle Global Media Forum 2017.

Platforme securizate pentru jurnaliştii de investigaţie şi mecanisme de verificare a informaţiilor sunt principalele teme ale celor opt proiecte româneşti care sunt finanţate de Google prin Digital News Initiative.

DIN ŢARĂ ŞI DIN LUME

Reacţiile din biroul Wunderman, afectat de ransomware-ul Petya care a lovit mai multe agenţii ale grupului WPP, au fost relatate chiar de cea care conduce compania de publicitate. Ileana Badiu a povestit cum a trecut alături de colegii ei prin atacul cibernetic şi ce a învăţat din această experienţă.

O perspectivă despre cum schimbă prevederile GDPR marketingul digital.

Mulţi dintre factorii de decizie din Marea Britanie recunosc că nu ştiu care sunt reglementările GDPR, iar cei care au auzit de ele nu cred că acestea vor fi aplicate în compania lor, relevă un sondaj realizat de NTT Security, relatează Help Net Security.

Google a lansat un patch de securitate care se referă la o vulnerabilitate critică denumită „Broadpwn”, găsită în milioane de dispozitive Android, care ar putea permite atacatorilor să execute de la distanţă coduri pe dispozitivele vizate.

Mai nou, soluţiile de Security oferite de companiile IT se îndreaptă spre componenta umană, sub forma unor simulări care evidenţiază vulnerabilităţile angajaţilor.

Compania americană WWE a expus datele personale a peste 3 milioane de fani ai wrestlingului folosind un server nesecurizat, potrivit relatărilor Forbes.

Un american s-a gândit că dacă fură bitcoin de la alţi infractori cibernetici din Dark Web nu va fi găsit vinovat. Prin schema de phishing pe care a inventat-o a reuşit să aibă acces la 10.000 de conturi, din care a furat 365,000 de dolari. Faptele lui nu au rămas însă nepedepsite şi riscă până la 20 de ani de închisoare. Şi-a recunoscut vina şi aşteaptă sentinţa finală în septembrie.

 

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s